teisipäev, 27. aprill 2010

Koos kokkamine


Nädalalõppudel, kui me maal oleme, siis saab meid seal kokku olema kuni 14 inimest vanuses 1,5-62. Sellisele rahvahulgale teeme süüa enamjaolt kolmekesi ehk toimub nö koos kokkamine. Maal tehtav toit on alati selline lihtne, klassikaline. Seal olles ei tule selle pealegi, et teeks näiteks toorjuustutorti. Sealsed toidud valmivad tavaliselt puuküttega pliidil ja – ahjus, mis teevad toidud hoopis maitsvamaks. Nuta või naera, aga linnas elektriahjus ei tule nii maitsev liha, kui puuküttega ahjus.

Valik toite möödunud nädalavahetusest:




Leib:
Pean tunnistama, et olin esimest korda leivateo juures algusest lõpuni. Lapsena, kui vanaema juurde läksin, siis tal oli kas leib valmis või kohe ahjust tulemas. Tervet protsessi ma ei olnud varem näinud. Tänaseks olen ka iseseisvalt ühe leivateoga hakkama saanud ja vägagi edukalt. (Luban, et leivast tuleb edaspidi eraldi postitus, leib on seda väärt.)








Jäätis:
Snickersi jäätist tegime selle retsepti järgi. Ning küpsetasime ise ka vahvlituutud. Vahvlite nimeks olid New York`i hommikuvahvlid ning valmistatud said nad selle retsepti järgi.










Uluki ribiliha:
Liha, mis on küpsenud puuküttega ahjus on niivõrd maitsev ja suussulav. Linnas elektriahjus ma olen loobunud ulukiliha küpsetamisest, sest tulemus ei ole kaugeltki see… Maitseaineteks sool, pipar, damerara suhkur, vürts, loorber, sibul, küüslauk ja törts konjakit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar